Сформувати чітке розуміння бізнес-процесів, особливостей роботи систем і їх переваг, скоротивши при цьому часові та фінансові витрати для бізнесу в цілому.
Навчання користувачів SAP-систем
- Ключ до успішної цифрової трансформації бізнесу – комфортна та швидка адаптація користувачів

КОРИСТУВАЧІ, ЩО ОЦІНИЛИ ПЕРЕВАГИ SAP-РІШЕНЬ, СТАНУТЬ АМБАСАДОРАМИ ЗМІН У КОМПАНІЇ
- Ми рекомендуємо починати процес навчання ключових користувачів, максимально залучаючи їх у проєкт ще з перших етапів.
НАВЧАННЯ, ЩО ПРОПОНУЮТЬ СПЕЦІАЛІСТИ BENOY МАЄ СИСТЕМНИЙ ПІДХІД

- Навчання ключових користувачів SAP-рішень системно вбудоване в проєкт впровадження SAP-рішення.
- Ми поступово приєднуємо спеціалістів, що обслуговують ПЗ та суміжні департаменти.
- Ефективність навчання користувачів SAP-рішень залежить не тільки від комплексу та якості матеріалів, але й від форми подачі. Ми проводимо живі воркшопи з користувачами та використовуємо інтерактивний контент.
- Консультанти Benoy формують оптимальну програму навчання з урахуванням бізнес-потреб замовника.
- Benoy також виконує навчання користувачів SAP-систем за запитом для підвищення кваліфікації співробітників поза проєктів впровадження SAP-рішень.
НАВЧАННЯ КОРИСТУВАЧІВ SAP-СИСТЕМ: ЦІЛІ ТА ФОРМАТ
Навчальні програми дозволяють компаніям підвищити рівень експертизи співробітників, які не мають прямого відношення до ІТ-технологій, але працюють з рішеннями SAP (бухгалтери, аудитори, логісти та ін.)
Навчання проходить у форматі практичних воркшопів та семінарів з використанням тренінгової системи SAP та покрокового навчального посібника.
Формати навчання, які пропонує наша компанія:
- воркшопи з усіх функціональних можливостей в рамках проєкту, що реалізується. Проводяться для IT- фахівців і співробітників інших служб клієнта;
- ABAP-семінари, цільова аудиторія яких – ІТ-фахівці, розробники програмного забезпечення, менеджери проектів;
-
BASIS-навчання персоналу з напрямку адміністрування, яке допомагає організувати підтримку рішень за рахунок власних ресурсів організації.
- Ціль навчання
- Формат навчання
Сформувати чітке розуміння бізнес-процесів, особливостей роботи систем і їх переваг, скоротивши при цьому часові та фінансові витрати для бізнесу в цілому.
Навчальні програми дозволяють компаніям підвищити рівень експертизи співробітників, які не мають прямого відношення до ІТ-технологій, але працюють з рішеннями SAP (бухгалтери, аудитори, логісти та ін.)
Навчання проходить у форматі практичних воркшопів та семінарів з використанням тренінгової системи SAP та покрокового навчального посібника.
Формати навчання, які пропонує наша компанія:
- воркшопи з усіх функціональних можливостей в рамках проєкту, що реалізується. Проводяться для IT- фахівців і співробітників інших служб клієнта;
- ABAP-семінари, цільова аудиторія яких – ІТ-фахівці, розробники програмного забезпечення, менеджери проектів;
-
BASIS-навчання персоналу з напрямку адміністрування, яке допомагає організувати підтримку рішень за рахунок власних ресурсів організації.
Ми вдосконалюємо наповнення навчальних програм користувачів SAP-систем з урахуванням потреб клієнта
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ НАВЧАННЯ КОРИСТУВАЧІВ В РАМКАХ ПРОЄКТУ ВПРОВАДЖЕННЯ SAP-СИСТЕМ
Навчання важливо почати проводити в процесі розгортання SAP-рішень на підприємстві, що дає можливість удосконалити або скорегувати систему, врахувавши зауваження користувачів-тестувальників. Це зменшує витрати на впровадження в цілому за рахунок прискорення оптимізації і зниження простоїв, помилок під час безпосередньої роботи.
Навчання користувачів проходить відповідно до плану і розкладу проєкту, що формувалися на етапі впровадження. План включає список бізнес-процесів (BPMN), складений на етапі концептуального планування.
До навчання залучають співробітників згідно матриці посадових ролей, що була сформована на етапі реалізації проєкту з урахуванням нових бізнес-процесів. Це дозволяє уникнути зайвого навчання, в якому ті чи інші користувачі не мають потреби.
ПЕРЕВАГИ, ЯКІ НАДАЄ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КОРИСТУВАЧІВ SAP-СИСТЕМ

- налагодити ефективне делегування повноважень, прозорий розподіл та контроль обов’язків тощо;
- зміцнити репутацію організації: інвестуючи в людський капітал, компанія підвищує своє реноме, стає не тільки прибутковішою, але й привабливою для кращих спеціалістів галузі;
- зміцнити лояльність працівників: отримуючи нові навички та можливості для розвитку працівники в більшій мірі будуть бачити перспективу зростання у компанії.
- користувачі SAP-систем мають єдине розуміння бізнес-процесів та їх обробку в системі, це дозволяє уникнути помилкових або непотрібних операцій, що у свою чергу, впливає на якість даних та інформації, на основі яких приймаються управлінські рішення.
КОМФОРТНИЙ ПЕРЕХІД СПІВРОБІТНИКІВ ДО ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
Підтримка консультантів SAP при тестуванні систем сприяє зменшенню психологічної напруги при переході до принципово нової форми ведення бізнес-процесів.
Опір змінам зі сторони співробітників – звична реакція та суттєвий «камінь спотикання» для роботодавців. Професійне менторство зі сторони інтегратора суттєво знижує шкоду від нього. Завдяки повній підтримці у нових процесах оптимізуються витрати на стимулювання (фінансове, адміністративне) та спрощується контроль за виконанням рішень керівництва.
Після початку експлуатації користувачі активно взаємодіють між собою та системою, через що виникають конфлікти (в тому числі між відділами). Постійна підтримка допомагає зняти частину питань відразу, а решту – пропрацювати під час занять.
НАВЧАННЯ КОРИСТУВАЧІВ SAP ВІД BENOY ДОПОМОЖЕ
- використовувати наявний функціонал у повному обсязі;
- максимізувати коректність виконання бізнес-процесів в організації та SAP-функцій;
- підвищити якість та швидкість виконання поточних операцій;
- мінімізувати дублювання, некоректне виконання операцій, які призводять до фінансових збитків, втрати клієнтів й інших серйозних проблем;
- підвищити зацікавленість співробітників у використанні та провести зручний перехід до автоматизації бізнесу;
- знизити небезпеку виходу цінних кадрів з підприємства та зміцнити лояльність персоналу до роботодавця.
