ua    en    ru   
Support services

Підпишіться на розсилку новин

    SmartHR Onboarding & Offboarding: вдалий старт та успішне завершення кар’єри

    Нерідко адаптацією співробітників займаються не профільні фахівці, а керівники відділів, хоча вони не мають належних компетенцій. Істотним мінусом для компанії є повна відсутність менеджерів, які б відповідали за онбординг.

    Назад
    Benoy_блог
    20.12.2021
    1 min read
    1160
    1 min

    Отже, вашу пропозицію про роботу прийнято та найкращого кандидата на посаду знайдено. Вакансія закрита. Але що чекає на вашого нового співробітника далі?

    Напевно він знає, де знаходиться офіс його нової роботи. Але хто його чекає на порозі офісу? Хто його зустріне? Чи допоможе зорієнтуватися на новій локації? Можливо, проведе екскурсію по офісу та познайомить із колегами? Він точно знатиме маршрут своїх дій та що від нього очікує компанія?

    Налаштовані процеси адаптації нових співробітників – один із важливих етапів їхнього життєвого шляху в компанії. Ви провели ефективний рекрутинг, який дозволив залучити чудового фахівця, але спробуйте тепер не втратити його на етапі адаптації.

    Онбординг чи адаптація нових фахівців – які завдання постають перед HR-фахівцем на даному етапі?

    Процес адаптації нових співробітників має важливе значення для компанії. На цьому етапі формується розуміння, чи залишиться залучений фахівець у компанії. Це базовий етап, який стосується кількох аспектів — від знайомства з робочим місцем до усвідомлення свого місця всередині чинних бізнес-процесів як професіонала. Ефективна адаптація кадрів також дозволяє окупити ресурси, які організація витратила на залучення фахівців.

    У ряді випадків пошук, найм та навчання нового співробітника, доки він не став повноцінною частиною команди, може обходитися компанії приблизно як щомісячні зарплати 3-5 співробітників. Тому невдалий досвід залучення кадрів завдає чималих збитків для організації та його необхідно звести до мінімуму.

    Базові кроки адаптації, які дозволять новому співробітнику орієнтуватися на даному етапі та асоціювати себе з компанією:

    • Знайомство з корпоративною культурою, цілями та цінностями бізнесу;
    • Отримання готових маршрутних інструкцій, необхідних контактів, фіксованих цілей та завдань на адаптаційний період та інструментів для повноцінної роботи.

    Неналежне інформування або ігнорування нового співробітника, коли він не знає, до кого звернутися за необхідною для роботи інформацією, сприяє невиправданим очікуванням роботи організації. Завданням HR-фахівця є максимальне залучення до процесів адаптації нових кадрів, оскільки це безпосередньо впливає на формування почуття приналежності в нових кадрів та її збереження в довгостроковій перспективі. Співробітники повинні відчувати підтримку та отримувати якісний зворотний зв’язок.

     

    Вам сподобалась стаття

    Comments are closed.

    Подивіться відеоогляди SAP-рішень

    SAP SuccessFactors: огляд модулю цілепокладання у системі
    Огляд рішення від Влада Бірюка
    SAP SuccessFactors: можливості кар'єрного сайту для кандидата
    Огляд рішення від Валентини Стельмах
    SAP SuccessFactors: Як бронювати інтерв'ю та оцінку кандидатів
    Огляд рішення від Валентини Стельмах
    SAP SuccessFactors: як працювати з заявками на відкриття вакансій
    Огляд рішення від Валентини Стельмах
    SAP IBP: можливості надбудови для роботи в Excel
    Огляд рішення від Галини Товстик