ua    en    ru   
Support services

Підпишіться на розсилку новин

    Continuous Performance Management: безперервний зворотний зв’язок з персоналом

    Continuous Performance Management – ​​виключно про людей, про те, як ми пов'язуємо цілі компанії та роботу конкретних працівників.

    Назад
    {:uk}Андрій Кулагін{:}{:ru}Андрей Кулагин{:}
    Андрій Кулагін
    11.01.2022
    4 min read
    219
    4 min

    Continuous Performance Management: коротко про головне

    Continuous Performance Management (безперервне управління продуктивністю) – це сучасний, орієнтований на людину підхід підвищення продуктивності співробітників.

    Безперервне управління продуктивністю – це зростання та розвиток ваших співробітників завдяки оцінці та зворотному зв’язку. Йдеться про створення культури, у якій людям буде комфортно давати зворотний зв’язок зверху-вниз, знизу-вгору й у всій організації. Це необхідно для того, щоб допомогти співробітникам та організаціям повністю реалізувати свій потенціал.

    Інструмент Continuous Performance Management (CPM) реалізований в одному з модулів SAP SuccessFactors – Performance and Goal Management (PMGM). Він сприяє регулярному та продуктивному обговоренню того, як співробітник може покращити свої показники.

    Якщо говорити про можливості цієї функції, CPM дозволяє:

    • Співробітникам інформувати керівників про свій прогрес у досягненні цілей;
    • Менеджерам забезпечувати постійний інструктаж та зворотний зв’язок зі своїми безпосередніми підлеглими.

    Тобто CPM – це ще один ефективний інструмент управління продуктивністю персоналу, який надає SAP SuccessFactors.

    Як безперервний зворотний зв’язок допомагає в управлінні продуктивністю співробітників

    Continuous Performance Management – ​​виключно про людей, про те, як ми пов’язуємо цілі компанії та роботу конкретних працівників. Тому така важлива індивідуальна робота з кожним співробітником над досягненням його особистих цілей.

    Важливо пам’ятати: цілі співробітника повинні відповідати цілям та цінностям компанії. У такому разі це в рази підвищує продуктивність та конкурентоспроможність бізнесу.

    Аби співробітник бачив зв’язок між цією метою, розробляється індивідуальний план розвитку співробітника.

    Саме продуктивність співробітників є показником того, наскільки точно компанія рухається у той бік, який вона обрала.

    Як виміряти продуктивність своїх працівників? Тим паче якщо співробітник бере участь у кількох робочих групах (командах). У такому разі йому треба знати цілі кожної з цих команд; як їх цілі пов’язані з цілями підприємства; які від нього очікування в кожній із команд, пов’язані з їхніми цілями.

    Ефективне управління продуктивністю співробітників досягається завдяки:

    • цілепокладанню;
    • оцінці;
    • навчанню;
    • зворотному зв’язку.

    Continuous Performance Management у SAP SuccessFactors допомагає налагодити безперервний зворотний зв’язок.

    • Співробітники можуть записувати свої дії та досягнення, щоб керівники могли краще бачити їхню роботу.
    • Маючи список діяльності та досягнень, співробітники та керівники можуть проводити структуровані та змістовні обговорення.
    • Співробітники можуть пов’язати дії, що виконуються, з поставленими перед ними цілями, що дозволяє вирівняти їх роботу.
    • Керівники можуть забезпечити своєчасний зворотний зв’язок та коучинг, аби допомогти співробітникам підвищити ефективність роботи.

    Інструменти та можливості Continuous Performance Management у SAP SuccessFactors

    Інструменти Continuous Performance Management у SAP SuccessFactors спрямовані на забезпечення та підтримку циклічних діалогів про продуктивність, кар’єрний розвиток, компенсації та підвищення кваліфікації, щоб співробітники отримували необхідні рекомендації в актуальний для них час. Ви зможете бачити прогрес та досягнення співробітників у будь-якій точці розвитку протягом року.

    Основні інструменти CPM у SAP SuccessFactors

    • Зустрічі 1:1:

    Співробітник або менеджер можуть запросити зустріч із будь-ким у межах компанії. Зустріч 1:1 можна записати, щоб будь-хто з учасників міг переглянути її зміст у будь-який момент, провести аналіз або звіритися. Також є можливість написання коментарів для підбиття підсумків з кожної зустрічі.

    • Досягнення:

    Менеджери та співробітники можуть записувати свої досягнення в будь-якому часовому відрізку, а не чекати кінця року, щоб підбити підсумки. Цей інструмент є гарним мотиватором, оскільки дозволяє досягнення пов’язувати з цілями співробітника.

    • Зворотний зв’язок:

    Керівники та співробітники можуть вимагати зворотного зв’язку як щодо поточного завдання, так і досягнень. Отримання зворотного зв’язку від колег та наставників – найкращий спосіб вчитися та рости, отримувати рекомендації щодо покращення роботи вчасно.

    • Поточні завдання:

    Ви можете створити поточні завдання для себе та своїх безпосередніх підлеглих. Також є можливість пов’язати діяльність із відповідними цілями із плану продуктивності чи розвитку. Тим самим внести більше конкретики в цілі з планів, забезпечивши підлеглого розумінням, що треба робити задля досягнення мети.

    •  Оновлення:

    Оновлення використовуються для обміну ідеями, опис поточного стану виконання конкретної задачі між керівниками та співробітниками. Також можуть бути використані, аби наголосити на важливості поточного завдання.

    • Топіки:

    Топіки до зустрічей 1:1 дозволяють менеджерам і співробітникам безпосередньо вказувати теми, що обговорюються на зустрічі, що допоможе покращити продуктивність роботи. Дані топіки також зберігаються в історії зустрічей.

     

    Підписка на новини

      Рекомендації для ефективної роботи співробітників

      Коли компанія визначається з тим, що вона хоче отримати на кожному рівні розвитку від кожного співробітника, і десь це фіксує, тільки тоді можна говорити про управління продуктивністю.

      Налаштувати ефективну роботу співробітників допоможе:

      • Цілепокладання: ставити, погоджувати, досягати

      Створюйте цілісну, гнучку та адаптовану бізнес-стратегію, виходячи з цілей компанії, команди та окремих осіб. Ключове в розумінні — це добровільність цілей. Потрібно ставити цілі в діалозі. Нічого згори. Важливо фіксувати цілі, аби згодом можна було виміряти продуктивність.

      • Потужна аналітика – вимірюйте продуктивність, щоб розуміти, які зміни відбуваються у вашій організації.

      Використовуйте точні аналітичні дані, щоб приймати більш обґрунтовані бізнес-рішення відповідно до графіка ефективного управління продуктивністю.

      • Продуктивність, заснована на навчанні та зворотному зв’язку

      Інтегруйте навчання та підвищення кваліфікації у свою систему ефективності, і ви зможете продуктивніше заповнювати прогалини в навичках, необхідних для досягнення бізнес-результатів. Надайте співробітникам та менеджерам можливість вести результативні бесіди про кар’єру, компенсацію та підвищення кваліфікації.

      • Безперервна оцінка навичок та компетенцій

      У стандартному процесі оцінки ефективності роботи співробітника оцінювання проводитися один раз наприкінці року, що недостатньо для відстеження прогресу і, у разі невідповідності між цілями та ефективністю, не дозволяє менеджерам забезпечити значний зворотний зв’язок та коучинг для вирівнювання обох показників. Безперервна оцінка дозволяє вчасно виправити помилки.

      Для комплексного розв’язання питань управління продуктивністю співробітників ми розробили SmartHR Performance & Goals, яке охоплює автоматизацію та налаштування мети, оцінювання, навчання, зворотного зв’язку в компанії.

      Це пакетне рішення «під ключ», яке містить необхідні інструменти SAP SuccessFactors та розроблене з урахуванням потреб бізнесу.

      Дізнатися більше про рішення для управління продуктивністю співробітників

      Вам сподобалась стаття

      Comments are closed.

      Подивіться відеоогляди SAP-рішень

      SAP SuccessFactors: огляд модулю цілепокладання у системі
      Огляд рішення від Влада Бірюка
      SAP SuccessFactors: можливості кар'єрного сайту для кандидата
      Огляд рішення від Валентини Стельмах
      SAP SuccessFactors: Як бронювати інтерв'ю та оцінку кандидатів
      Огляд рішення від Валентини Стельмах
      SAP SuccessFactors: як працювати з заявками на відкриття вакансій
      Огляд рішення від Валентини Стельмах
      SAP IBP: можливості надбудови для роботи в Excel
      Огляд рішення від Галини Товстик